andra advent och det andra ljuset är tänt!

Ännu en vecka ha nått sitt slut. Det ha vart en riktigt mysig vecka tillsammans med alla mina fina barn :) vi ha pysslat, bakat pepparkakor och pepparkaks hus. Umgåtts med vänner och bara haft det fint. Idag ha vi vart i agnäs och umgåtts med Ulrika & Linn :) Döttrarna har nu farit till sin pappa. Sonen är vaken än och sitter här och myser med mig. Imorgon ska jag försöka hinna med morgonträning, sedan hämtar vi äldsta dottern och beger oss in till city och nus. Hon ska få kolla hörseln. Hon hör dåligt. Sen är det hem igen för julbord, tack kommun för att man bli bjuden på julbord, det kittlar dödskönt i kistan. Känns som det är fullt upp hela veckan, måste in till city nån fler dag för att inhandla de sista klapparna... som är många :S Ja få nästan tvärlust att bojkotta julen i år. Känns ba jobbigt och så.. men de bli nog bra. Längtar till onsdag , bästaste lilleborsan anländer till sweet home bjur home.
nä ska göra ett försök att lägga sonen, sen blire film mys, ha låna 2 skräckfilmer och 2 komedier.. få se va de bli :) åå just höll ju på glömma, de snöar!!! :D jag är happy, höll på tappa hopopet och ställde in mig på en grön jul. Kanske bli den vit ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0