Dan före dopparedan..

Har spenderat hela dagen i lägenheten.. usch, vilken jobbig dag de ha vart. Men nu känns det lite bättre. Har pratat med mina döttrar idag och dom var spända över morgondagen :) älsklingar! Jag hämtar dem på juldagen så får vi fira julafton då. Till min överasskning så ringde Basse idag, va år och dag sen jag pratade med honom så de va kul :) sen ringde Sara som va i Bjur. Så hon och hennes bror och brorson kom förbi. Hon hade med sig en julklapp till mig från hon och Evelina. Jag blev så varm i hjärtat! Det gjorde genast min dag bättre.
Nu har jag och sonen duschat och han sover så sött. Jag ska skriva några rim och måla naglarna, sen få julen komma, vort ja vill eller int. Fy detta år ha vart fruktansvärt, skönt att det snart börjar ett nytt.

imorrn beger oss jag & sonen till min mamma o pappa för go mat & lite klappar, men på juldagen firar vi som på riktigt med döttrarna och min farmor. Bli toppen.
Jag vet att jag vart värdelös på uppdatera men va ska jag skriva? så har det känts. Det ha vart en jobbig december månad.

Såå till er alla läsare så önskar vi er en riktigt GOD JUL!!



/E,E,T & L

Kommentarer
Postat av: Gammtant

Så otroligt fina barn du har! Vilken gåva! Tycker att du kämpar på så bra trots alla motgångar!!

2011-12-24 @ 11:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0