full fart måndag is here

Jag har ätit så jag rullar fram, helt seriöst. Men gött vare! Gick bra på nus idag. Äldsta dottern ska få operara in rör i öronen så inom en snar framtid hoppas jag att hon hör bra igen :) hon va så duktig så. Annars så ha jag hamnat vid köksbordet.. orkar ingenting, fast diskbänken är full, tvättmaskin och tvättkorg full. Gå ba int å ta tag i de där nu. Min hjärna är slut. Jag är slut. Men nya tag imorrn.. som om, men he mig på gymme ska jag för blev de nån träning idag? nää, givetvis inte. Jag & sonen låg länge och drog oss. Men de behövde vi nog.
nää.. orka inte ens sitta vid datorn, snön dalar ner från himlen och det är härligt vitt och ljust ute.
Känner mig berusad av mina vänner och av livet!
pratar med bästa brorsan nu :)
borde ladda upp nå kort från kameran men är seg som vanligt!
hujj!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Har en fråga till dig på bloggen :)

2011-12-07 @ 19:13:50
URL: http://karlekskrypet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hörredu.. fortsätt blogga nu!

2011-12-20 @ 09:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0