Jag hinner inte med dig bloggen!

Livet snurrar på i alldeles för hög hastighet nu. Hinner inte stanna upp... det är första december och snön lyser med sin frånvaro. Suck vilket pissväder. Nåja- den kommer väl. Imorse efter jag lämnat kidsen på dagis va jag på möte hos A, gick bra, de göre alltid. Lätt att prata med och lugn. Sen gick jag hem, hade tänkt fara och träna men orken va som bortblåst och sonen vaken så jag la mig och vila en stund istället. Efter vi hämtat flickorna for vi ut på julkortsutdelning till er som bo på byn så tro inte jag glömt någon ;) ni andra få på posten, den äldsta dottern fick lägga dem i brevlådorna och hon tyckte de va så roligt. Sen hem och åt goo fläskfilé panna, enkelt dessutom vilket jag gillar. Mys framför första avsnittet av julkalendern och trötta barn, men så fort de bli läggdags äre som energin rinner i dom igen och jag vart nästan skogstokig där ett tag, men nu sover de sött alla tre och jag ha landat vid köksbordet med en kopp kaffe och kladdkake ballerina, det är en av mina laster. Såå gott!
Imorgon ska vi hälsa på vänner, det blir kul. Är ju över en vecka sen jag skrev märker jag. Ha ju gått och blivit tatuerad dessutom, mina barns namn pryder nu fint min vad. Ont gjorde det, men lätt värt.. blir mest troligt nån fler nån gång :)
Jag har fått ett rätt trevligt brev dessutom som sken upp min tisdag.

Helgen är planlös, men jag antar att barnen vill hälsa på mormor & morfar nån dag så det lär vi nog hänga. Nästa vecka kommer brorsan hem och så jag har längtat!!! :D då fyller mamma år, sonen döps, glöggkväll, julbord, julstuga, m.m myyys vecka helt enkelt!

nää nu ska jag se en film! hanä gött!

Kommentarer
Postat av: Kussen

Åh, tack för det fina julkortet Emma barnen var ju söta som socker. Vad stor lucas har hunnit bli!

Jag önskar dej en riktigt God jul med de små :-)

2011-12-03 @ 11:24:21
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0