Allting har förändrats men du finns kvar

Hade ställt alarmet på 7 men vi sov som stockar jag och sonen. Vaknade av att Sofia ringde, då klev vi upp och gick lång prom. Gud så skönt de va för kropp och knopp. Efter det åt vi lunch och bestämde oss för att fara på leos på eftermiddagen. Richard hängde också med. De va kul :)
När vi kom hem bytte vi bara bil och fortsatte på sminkvisning. Fika, surr och billiga och bra produkter. Nu sitt ja vid köksbordet och känner att det ha vart en bra dag. Måste bestämma mig för vilket kök jag ska ta och känner att jag behöver lite smakråd. suck.
Ha massa disk och tvätt men de ta som emot. Kanske ska krypa ner under täcket istället.
Får jag brev imorgon? Hoppas. Mest troligt inte. Måste ringa försäkringskassan som dryga som vanligt också.




sonen blir 7 månader idag! Tiden gå så fort.
Gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0