Det är dags att tänka efter och jag vill inte följa med..

Jag orkar inte riktigt med mig själv nu.. det är tugnt och jag har svårt att öppna mig och prata om mig själv. Det tar emot. Men jag jobbar på det. Hade morgon möte idag, och det kändes bra på nå vis. Nu vet jag vad jag måste göra.. kom faktiskt på det själv igårkväll. Detta går inte längre! Har fått brev också, igen. Det är inga roliga brev jag får.. har nu suttit och svarat. Ärligt, rakt ifrån hjärtat. Om någon slår dig på högra kinden, vänd då också den andra till...om någon vill tvinga dig att gå en mil...gå då två mil med honom.

Ikväll ska jag jobba, det ska bli kul. Nu måste jag passa på att städa lite.. de är bombnedslag som vanligt. hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0