För jag har ingen jävla aning om vad fan jag håller på med..

Oj vilken slö dag de ha vart. Vi sov länge, jag och sonen. Sen åt vi lunch och Lina kom förbi, sen vart jag yr och trött och la mig och sov medan sonen sov sin eftermiddagslur. Vakna upp vid 15 tiden.. med massa missade samtal och sms på telen. Lite död ja måste ha vart.. obehaglig känsla de där när man bli yr.
Fick ett mindre rogivande samtal sen.. blir illa till mods, blir rädd. Hur ska jag lyckas ta mig ur det här? hur ska jag göra? Var ska jag stå? det känns som mitt liv är en mess.. och jag likaså.

Har inte vart ute på hela dagen, bara en sväng och hämta posten och röka en cigg, det känns att det är kallare. Iaf så gick det bra igår på skidstahus, vi hade avrop och i början av feb kommer huset och förhoppningsvis får vi flytta in innan midsommar. Farmor ha vart förbi, faster Carina också. Hämtat tupperware, senare kommer Linda hit. Då får jag beklaga mig över mitt miserabla tillstånd. Nä se framåt!!! positivt, 2013 är ett tag bort. En dag i taget liksom.

Sista rycket nu för sonen innan det är dags och sova, han är inte på nå vidare humör, men jag klandrar honom inte. Det är inte jag heller då jag är trött.

Hej jag heter Emma, mitt liv är som ditt
vet inte om du sett det, men de liknar mitt shit
för jag ser allt svart på vitt, alltid missnöjd med nåt
grubblar över saker som jag nog aldrig förstått
deprimerad mellanåt, de jag bär på e svårt
jag tycker synd om mig själv när jag jobbar för hårt
lovar o inte håller, det som driver mig finns där
jag gillar dom som delar mitt synsätt o flyger i min sfärd
kanske tappat det helt, spelat för många spel
målat in mig i ett hörn, fått en törn
det är då jag hatar mig själv, å kommer på det
för jag har ingen jävla aning om vafan jag håller på med.

känns som jag inte orkar hela vägen, det är lättare att fly.
tack & hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen ibland har alla den känslan att man inte vet vad man håller på med. Det slog mig att det är livet som händer när vi håller på med annat.. Känn lugnet, snart blir det husbygge å framtiden välkomnar dig varje sekund! Njut av det du faktiskt har och ta en stund i taget :) Puss

2011-11-11 @ 13:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0