Kärlek

Är fint:) har sett bonde söker fru med Linda och jag saknar den pirrande känslan av kärlek då jag ser kära par. Men jag ha som bestämt mig för att hålla mig ifrån allt det där med kärlekstrassel, minst ett år har jag sagt till mig själv. Men kan nog ta längre tid.. är så mycket med mig själv just nu jag håller på reda ut. Flams maja är vad jag är, men ska ej förbli.
Sen kan man ju tycka om människor, mer än bara vän.. man kan ju som aldrig som styra över sina känslor riktigt, eller kan man det? men för mig skulle det aldrig funka att tycka om någon mer, vill inte heller.. har så mycket känslor som bubblar och vill ut. En del kom idag, satt länge vid köksbordet. Läste brev, skrev brev. Pratar med en ny nu och det funkar bättre.. får som reda upp hela livet. Prata om allt, allt som hänt innan detta tragiska inträffade som vände min värld upp och ner och fick mig att hamna i den djupaste dal jag någonsin vart i. Jag har go lust att fortsätta fly men bestämmer mig för att stanna i verkligheten och ta tag i problemen och känslorna istället. Har nu varit på gymmet 3 dagar i rad och jag mår så mycket bättre redan, går promenader varje dag också. Äter bättre mat. Det är mitt bästa råd till dem som mår dåligt. Jag har aldrig tränat i hela mitt liv men oj va ja ha gått miste om nå bra.

Stressen jagar mig dock, pengar, julklappar, allt som ska fixas och trixas. Men imorgon tänkte jag fixa lite.. kanske känns bättre sen.
Jag är så otroligt glad att jag har mina vänner och familj.
Älskade barn, imorrn ska jag minsann köpa choklad kalendrar till er :)
nu ska jag kolla in lite inför morgondagen.
imorrn blirn en hektisk dag minst sagt.
Kärlek till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0