nobody said it would be this hard, oh take me back to the start..

Tjohoo!
Dagen ha vart fin, lunch på nyås me fina vänner. Sen for jag hem och fixa de jag hade på got to do list idag. Bråka med försäkringskassan och skicka in godemans tjoho till kronofogden. Sen fick jag middag hos mamma. Ikväll har jag städat, sorterat diverse pappaer och tvättat. Sonen somna tidigt ikväll. Blir tidig morgon imorrn då vi ska till skidstahus och fixa de sista. Såå skönt när de kan dra igång med bygget å jag slipp funder nå mer på köksinredning och va jag kan välja emellan. Blev ingen lång prom imorse då ja ha fått hemska skavsår. Men köpte nå bra plåster idag så på tors kanske :) ha världens blåningar på benet och jag kan inte för mitt liv förstå va ja ha lyckats med.

Annars är jag lite dagavill men har nyss konstaterat att det är tisdag, känner mig social och vill surra me nån, men de gå som segt på den fronten. Känner mig stressad som vanligt. Ha så mycket jag borde men de få bli som de bli. Nu är de inte lika rörigt i lägenheten och jag tror jag ska lägga mig i soffan en stund innan de är dags att försöka hitt åt john blund.
Imorrn kommer tw grejerna och även en vän hit på bonde söker fru, imorgon blir en alldeles perfekt onsdag, rejning och vänner. Precis som jag vill ha det! Men jag saknar mina döttrar, jag vill att dom ska va här varje dag.



Kommentarer
Postat av: L

Sötsak!! Puss

2011-11-11 @ 13:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0