Nu har vi jul här i vårt hem...

.. nästan iaf! Bara mitt och sonens sovrum kvar sen kan första advent komma. Vi sov länge imorse, det var skön..t! Efter snabb lunch gick vi prom till Linda där ja fick go kaffe, sen kom Lina och vi gick och fixa gymkort, sen blev det träning i över en timma. Jag kände att det gjorde vi för tusan bra. Och kul var det, jag känner peppen. För första gången i mitt liv kanske jag kan se fram emot en beach säsong. Än ska jag inte ropa hej men hej va de går då man väl sätter igång. Störd mening ev. Hm.

När jag kom hem åt jag gomat, sen gick jag upp och hämtade de sista julgrejerna ur förrådet och sen ha jag strukit gardiner och dukar och pyntat lägenheten. Nu är det sådär mysigt och varmt här. Jag älskar tomtar och glitter. Julen! Satt och kolla igenom december månad i min förra blogg. Jag är så glad att jag bloggat igenom åren, så jag har allt sparat och bevarat. Alla bilder som annars försvann i branden. Sofia berätta om nån tjänst man kunde betala en liten summa för som sparar allt man har på datorn, de ska jag göra. Iaf så blev jag sådär nostalgisk, december och julen 2010 var fin, så fin, så mycket kärlek och värme. Så mycke mys. Nu sitter jag här, som så många andra år då julen börjar närma sig. Alltid äre nå nytt varje jul. Jag är less på det, jag vill kunna skapa något varaktigt. Nu menar jag inte relation, utan ett boende som ska vara varaktigt, en stabil situation. Det ska jag, en dag. Imorgon är det morgonmöte med A. Sen kommer Tässan hit på kaffe. Sen ska jag gå en prom, ev gym om jag inte dör av träningsvärk och hittar någon jag kan fara med. Annars få de bli onsdag.
Lyssnar på silent night och det är just vad det är.. sonen sussar så sött och jag ska krypa ner i sängen för imorgon ska jag baske mig ställa klockan.

Döttrarna på julafton 2010


Förra julen låg du i min mage, åh va vi längtade efter dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Träning!! Fin han är din lilla tomte :).

2011-11-22 @ 06:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0