om du letar efter nån som gör dig glad mer ofta än ibland..

Det är en sämre period. Vet inte vad jag ska göra riktigt, känner mig vilsen. Jag springer och letar. Efter något... bekräftelse? Trygghet? Nån? Helt ärligt vet jag inte. Vet varken in eller ut bak eller fram. Jag letar nog efter mig själv. Emma. Den jag är och den jag vill vara. Sömnen rubbas nu igen. Barnen vaknar tidigt, klockan 04 imorse. Jag är sur och trött. Känner mig dålig. Orkeslös. Ensam. Ensam i alla beslut, ensam med allt ansvar. Det är både svårt och tugnt. Men jag har fått endel bra tips, ska ge det ett försök. Så jag kanske hittar tillbaka. Hittar styrkan och orken. Jag är svag nu. Liten. Jag strålar inte.. inte nånstans. Imorrn tar jag nya tag, de gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0