you're gonna find someone new, i really hope you do cause i adore you..

Vilken lugn och skön helg vi har haft barnen och jag :) döttrarna kom redan i fredags. I lördags for vi på min kusins 3-års kalas. Det var trevligt. Sen ha de vart film och tv. Idag vaknade jag upp och kom på att det var farsdag.. första farsdag på länge vi inte ha haft någon pappa i huset. Men döttrarna fick köpa present till deras pappa och rita teckning. Sen for vi upp och grattade honom. Efter det for vi vidare till min pappa, där fick vi goo middag och tårta. Hem och lägga trötta barn och jag har landat vid köksbordet. Känner mig matt. Sonens pappa är långt borta och jag har tagit ett kort på sonen jag tänkte skicka, tog på han slips till och med, han är så stilig så :) har lyckats med det omöjliga idag tror jag, förlorat två vänner på samma gång.. de är trist. Men gåre int så gåre int helt enkelt. Men jag kommer sakna dem, bägge två. Mycket!
Kände mig så oerhört misslyckad där ett tag, men nu känner jag ändå att jag tänker ju både på mig och dem, så i slutänden kanske det är winwin situation. Eller inte.. ja vet faktiskt inte.

äldsta dottern visar sin teckning som föreställer en dinosaurie =)

 
den yngre dottern lekte mest med hjärtana =)


Lill gubben min =)

hum, vet inte riktigt om jag ska lägga mig eller packa iordning dagis väskan för morgondagen, diska lite flaskor.. se lite tv. äsch vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0