Friday it's allright!

Det var jättekul att jobba igår, jag kan än en gång konstatera att jag aldrig kommer bli någon hemmfru. Kommer aldrig bli någons fru heller för den delen. Nej mina bröllops drömmar har gått i krasch. Men de gör mindre.
Iaf så va de tidig morgon.. för tidig, men vi ha som tagit det väldigt piano här hemma. Har försökt mig på årets julkort, men hur lätt är det att få 3 små barn att titta på mig samtidigt och se någorlunda glada ut? =P jag föreslog att vi skulle ta fler men fick vilda protester och det vart ba slams så jag få välja mellan dom jag fick. Eller pröva en annan dag men vill som få de klart, julstressen har kommit till mitt hem.
Annars byter jag mest bajsblöjor dag som natt då sonen har tandbrytning, heter de det? Hans tänder börja komma upp och jag skymtar redan 6-7 st. Har då aldrig vart med om dess like med tjejerna.
Ikväll ha jag lova tjejerna pannkaka till middag och sen ska vi ha myskväll med popcorn och godis. När dem somnat ska jag ba ligg på soffa och se idol, kanske ta mig ett glas vin till idol. Hoppas på att pappa kan komma med en strykbräda och strykjärn så jag kan stryka julgardiner som jag planerat ska upp snart.. drygt att inte äga sådant. Tomten?

Nä dags att beställa kort, tänkte skicka kort till sonens pappa också, han ha ju inte sett honom på 4 månader typ. 



Trevlig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0