Nej låt det va som i en film!

Oj vad trött jag känner mig. Tidig morgon och iväg till en annan stad, lite längre bort. Har bestämt köksinredning. Kommer bli hur bra som helst. Men inget är gratis! Jäklar va saker kostar pengar. Nu vill jag bara att dom ska börja bygga upp huset så vi får flytta dit :) Blev en liten shoppingrunda, meen rätt boring saker. En ögonfransböjare eftersom min gamla gick sönder. En tröja, ett nagellack och hårspännen. Sonen är så duktig att ha med överallt. Glad och nyfiken. Ha kört nå race här hemma med att städa undan, köra igång en tvätt men nu orka jag inge mer. Ha sådan huvudvärk. Tog två alvedon och hoppas det lättar. Känner mig annars i bra form. Men livet känns lite hektiskt, men då ha jag ju nå å roa mig med iaf. Har betalat räkningar och blivit glad över föräldratillägget som kom denna månad. Nu ligger jag i soffan och känner mig lite uttråkad, skulle vilja surr me nån. Ringde till en men denne va inte speciellt sörasam. Ja vart ba irri! Imorrn äre city och träffa advokat. Känner inte peppen att åka in till city men de är ju viktigt. Sen borde jag försöka hitta en födelsedagspresent till min fina farmor som fyller år på söndag. Och en parfym till mig själv! Hitta en idag men vart snål, hitta även en vinterjacka, som va prissänkt men vart snål igen. Uggs måste jag också köpa. Köpe och köpe, va drygt de är.

Borde egentligen sova för imorrn äre upp tidigt, ska få besök av fin vän på morgonsidan :)
undra va de ä som lev om här utanför?
hade en kanon dag och kväll igår, jag känner mig så rik på fina människor runt omkring mig.
Saknar mina döttrar, äldsta ha visst feber :(

Linn hade spa för tjejerna eller nåt ;)


annars fundera ja mest på om jag ska ta tag i en grej eller låta bli och låta de va. Tänk om de kunde va lätt när de är svårt. Nä jag avrundar nu. Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Lina

Så fin du är!!

2011-10-26 @ 22:37:17
URL: http://alfheim.blogg.se/
Postat av: Lina

Fin du är!

2011-10-26 @ 22:38:22
URL: http://alfheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0