oh happy day !

Somna på soffan igårkväll efter att jag surrat nån timme i telen. Vakna upp yr i luvan och hängde tvätt innan jag däcka i sängen. Hade ställt klockan imorse, men ja snooza. Och vips knacka de på dörrn. Men ja va fort på benen och fick frukostsällskap. Sen vid 12 blev jag upphämtad och vi åkte in till city. Kul att shoppa med någon av det manliga könet. Vi var varandras smakråd och hade riktigt kul. Luktade på ett flertal parfymer tills jag tillslut blev hög och bestämde mig för en. Köpte overaller till döttrarna, 400 kr rabatt satt fint. Köpte en jacka till mig själv för 359 kr som egentligen kostar 1000 kr, satt fint igen. Köpte en halsduk och fick en på köpet..finnt! Köpte skor på rea, ja jäklar va ja ha fynda!! Vi avslutade dagen med att äta indisk mat, de va dyrt men gött! Därimellan hann jag va och träffa advokaten och fixa lite papper. Ha vart en toppendag och jag känner hur jag strålar.
Sonen har vaknat, misstänker att han vill ha välling innan han tycker det är dags att somna om. Han håller mig sällskap i soffan. Ligger och jollrar. Inte smartaste draget kanske men idag få de va som de vill jag ruckar på rutinen lite.

Imorgon ska jag följa med äldsta dottern på hörselkontroll och sen är jag&mannen i mitt liv bjuden på middag och fredagsmyys hos en vän :D vilken toppenhelg det kommer bli! Lördagen ska jag inviga min overdressed klänning, spela roll om jag bara ska sitta hemma, it's time ! Har ju en flickvän att va fin för iaf :)

nee tro vi ska kvälla!
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0